Mansion24 genomineerd voor Dutch Retail Experience Awards 2017

Foto: pixabay Wokandapix

Je kunt een herenkledingzaak beginnen en mannenmode verkopen. Maar waarom zou je het daarbij laten, vindt Mansion24 op het Leienplein. In deze winkel worden menswear, accessoires, muziek, café en vintage meubelen onder één dak gepresenteerd.

Dutch Retail Experience Awards

In nog geen twee jaar tijd heeft de winkel zich ontpopt tot populaire hotspot voor een breed publiek. Dit is ook in Nederland niet ongemerkt gebleven. De winkel is genomineerd voor een prestigieuze ‘Dutch Retail Experience Awards 2017’ in de categorie ‘beste mannenwinkels van Nederland’. Publiek kan stemmen tot 1 juli via deze link.

Mansion24

Robin Batens , eigenaar van deze bijzondere mannenwinkel: ,, We willen als Mansion24 prikkelen, kennis overbrengen, met respect voor het product. Stilstaan is geen optie. Als een idee ons aanspreekt, is het niet langer een idee maar gewoon durven, doen en doorpakken.

Door nieuwe productgroepen toe te voegen, nieuwe events te organiseren en bijvoorbeeld onze nieuwe keuken met lunch, en- borrelkaart en bijbehorend terras dat door warme crowdfundingactie- samen met onze gasten- tot stand is gekomen.

We worden gewaardeerd door onze eigenzinnigheid en de producten die we aanbieden en het shoppen tot een belevenis weten te creëren. Als team zijn we daarom ook ontzettend trots dat we vorig jaar de vakjuryprijs behaald hebben voor ‘most innovative store van Nederland’. Nu zijn we genomineerd voor beste mannenwinkel van Nederland. We zitten in ieder geval in de top 10, een mooie opsteker! “ 2

Prestigieuze prijs

De Dutch Retail Experience Awards (DREA) is een prestigieuze prijs binnen de retail. Winkels met extra aandacht voor bijzonder personeel, het assortiment, de service, een origineel interieur, narrowcasting, speciale evenementen en verrassende winkelruimtes maken kans.

De Awards worden jaarlijks uitgereikt aan retailers die er het best in slagen een beleving voor hun klant te creëren, die volledig bij deze tijd past en waarin consumenten geëntertaind en geïnformeerd worden tijdens het winkelen. Op zondag 9 juli worden de winnaars bekend gemaakt op modebeurs Soul Salon in Amsterdam.

Reacties