Brand in de keuken van woning Loenenseweg Beekbergen vrijdagmiddag

Foto: ©Canva/Maximaal Sales

De bewoner van een woning aan de Loenenseweg in Beekbergen is vrijdagmiddag naar de huisartsenpost gegaan om zich te laten behandelen voor rookinhalatie.

Brand in keuken

Een pan op het vuur zorgde voor de rookschade in de woning. De bewoner van de woning was in slaap gevallen, terwijl er een pan op het vuur stond. De rookmelder wekte de man. Zelf blussen, lukte niet en hij alarmeerde de brandweer.

Blussen

De brandweer was spoedig op de plek van de melding en had de brand snel onder controle. Hierna werd gestart met de ventilatie van de woning. Salvage heeft de schade opgenomen. De bewoner is naar de huisartsenpost gegaan voor een controle.

Meer nieuws

Voor meer nieuws kunt u Apeldoorn Nieuws toevoegen op uw social media kanalen. Ook kunt u lid worden van onze nieuwsbrief. En kunt u ons via push-meldingen op uw beeldscherm krijgen. Ook voor regionaal nieuws kunt u terecht bij de buren. Harderwijk Nieuws en Nunspeet Nieuws en Ermelo Nieuws. Adverteren kan natuurlijk ook! Adverteren op nieuwspagina op Facebook met meer dan 8500 volgers? Mail dan naar [email protected] of bel naar 06–36454332.