Aangepaste dienstverlening door coronavirus

Foto: ©Maximaal Sales

Vanwege de aangescherpte coronamaatregelen hebben we onze fysieke dienstverlening aangepast. Onze telefonische en online dienstverlening gaat gewoon door.

Heeft u al een fysieke afspraak?

Als gemeente Apeldoorn helpen we u in deze periode bij voorkeur online en telefonisch. Als het noodzakelijk is, helpen we ook fysiek met een aangepaste dienstverlening. Heeft u een fysieke afspraak bij Burgerzaken staan (zoals paspoort, rijbewijs of verhuizing) en kunt u deze uitstellen? Dan vragen wij u om de afspraak te annuleren met de annuleringslink in uw afspraakbevestiging.

Nieuwe vragen?

Heeft u in de komende periode de gemeente nodig? Kijk dan op www.apeldoorn.nl voor de digitale mogelijkheden. Veel producten en diensten kunt u online aanvragen, zoals u gewend bent. Ook kunt u bellen met 14 055. Samen kijken we dan hoe wij u het beste kunnen helpen.

Bekijk de aangepaste dienstverlening

Meer nieuws

Voor meer nieuws kunt u Apeldoorn Nieuws toevoegen op uw social media kanalen. Ook kunt u lid worden van onze nieuwsbrief. En kunt u ons via push-meldingen op uw beeldscherm krijgen. Ook voor regionaal nieuws kunt u terecht bij de buren. Harderwijk Nieuws en Nunspeet Nieuws en Ermelo Nieuws. Adverteren kan natuurlijk ook! Adverteren op nieuwspagina op Facebook met meer dan 8500 volgers? Mail dan naar [email protected] of bel naar 06–36454332.